angelina-utnu!

Ska ut och rida på Bella nu. Ska till kusbanan och rida dressyr. Hade tänkt rida lösgörnade, skänkelvinkingar och sånt som är lösgörande. Sen ska jag försöka hoppa studs med henne någon dag. Så hon få ha lite gympa. Jag tycker att hon har blivit så hilma stel senaste veckan. Kan ju också bero på att jag inte har ridit henne så jätte mycket i veckan men ja. Det är alltid bra med lösgörande.

Sen ska jag rida Vanillin också. Vet inte vars eller vad jag ska rida men blir troligt vis dressyr där med. Ska träna på den förvända galoppen och ska verkligen försöka att få framm hennes steg i traven! Så blir 2 ganska hårda dressyr pass i dag. Olivia ska med och fota så kommer bilder sen:)!

Nu ska jag ut:D!

Kommentarer
Postat av: Petra

Lycka till :D

2011-06-18 @ 14:35:06
URL: http://alwaystry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0