angelina-vääärmeee!

det är galet varmt ute 32 i suggan:O! helt sjukt!!
Ska ut nu och rida i denna värmen.. stakars Vannis :(! Men jag måste prova sadeln engång till innan jag bestämmer mig för nånting. Vill ju inte köpa en sadel för dyra pengar sen sitter den inte ordentligt!
Ska bara rida dressyr på min bana som jag gjorde igår. Hoppas den sitter bra nu, för den hade gildigt fram jättelite förstagången jag testade den. Men jag hade inte heller spänt sadeljorden då heller.. Så nu ska jag spännasadeln ordentligt!

Hoppas den sitter idag för den är verkligen fantastiskt skön att rida i!

Gamla bilder jag bjuder på ;) Det är kanske 1½ månadsen ;)




Kommentarer
Postat av: Nelly

Älskar verkligen dem bilderna på dig och Bella, så grymt fina ! Tittar på filmen från den dagen typ 24/7 haha, älskar verkligen din sits och dina ponnyer! SÅ FINA ÄR NI! :D

2011-06-10 @ 22:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0