angelina-varmt..

Idag har det varit 33 grader i skuggan. Helt sjukt varmt. Jag har legat och solat 1 timme. Mer gick inte. Sen så har jag tagit hand om mina små älskade ponnysar. Dom fick båda flugtäcke idag så dom slipper bli så jättebitna. Dom ser väldigt roliga ut just nu xD!

Hade sen tänkr följa amanda till stranden med Bella denna gång :D har aldrig badat med henne så vet inte om jag kommer få ner henne (A). Men Maja (hon som hade henne förra sommaren) Fick henne att bada 1 gång :) så få se om jag får ner henne nu då.

Sen senare ikv vid typ 9 halv 10 ska jag rida ut på Vanillin. Då kanske det inte är sådär grymt varmt som det är nu idag.

Mamma kom hem med ett nytt schabrak till mig igår :D Ni vet kanske det där tattinit som är brunt :) det är precis samma fast svart :D så jag är jätteglad :D!!

men nu ska jag hjälpa mamma med nått. PUSSHEJ!

Denna bilden är tagen 2010 :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Hon var lite trög att få i, men det gick sen. Men det var som ingen strand där heller :D

2011-06-30 @ 11:30:58
URL: http://sommarponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0