amanda-dagen

For först ut och skrittade med Gia i ca 3O-4O minuter skulle jag tro, och adelina och pedro var också med och vi hade även med oss våran lilla vovve och det gick bara bra :) Gia var pigg och tyckte det var kul att få komma ut.

Sen red jag Pikkan här hemma istället, orkade inte fara in till ridhuset ikväll så det blev en uteritt och vi har haft en hel del bråk tyvärr. Men hon har fått för sig att vända medans jag rider att hon småstegrar och väner i luften och börjar springa hemmåt och så gjorde hon någe gånger sen hoppade jag av och bröt mig en kvist som ett ridspö, hon provade några gånger till men då smällde jag till henne med ''pisken'' en gång och efter några gånger slutade hon, så det är bara det att hon är tjurig, men hon går att övertala, det gör hon. När hon väl skötte sig var hon riktigt fin faktiskt, men kanske lite för mycket frammåt. Blev 5O minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0