amanda-dressyren igår

For ju till ridhuset och red dressyr igår och jag är jättenöjd =D
Först red jag fram på en volt tränade både ställa innåt och utåt och mycket övergångar, men hon kom aldrig riktigt igenom i högersidan då hon mestadels ville skuta ut bogen..
Sen galopperade jag på volten i båda varven.

Efter en stund bytte jag och Adelina, (syrran) hästar så jag red Pedro ett tag, det gick också bra men jag har inte ridit honom på jättelänge kännde jag! Men tränade lite skänkelvikning och mycket övergångar mellan galopp och halt.
Adelina red ju Gia och det så verkligen superbra ut! Sen provade jag Gia igen och då känndes hon jättefin, höll bogen på plats och jobbade jättebra!

Men nu måste jag göra mig klar för bussen kommer alldeles snart, hoppas på att kunna uppdatera under dagen ;)

Kommentarer
Postat av: Minette

sv: Jag har skickat bilderna i ett mejl till dig nu ;)

2011-03-02 @ 09:36:30
URL: http://jenmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0