amanda-dressyr,nyduschad *film*

Nu mår jag betydligt bättre, har även hunnit packa ihop lite flera saker, sitter bara nu och försöker komma på om jag glömmt något eller inte vet vars det är..
Men tror jag har koll på det mesta iallafall, ska packa ihop allt i bilen redan ikväll så det går fort imorgon, vi ska åka hemifrån mellan 5 halv 6. Så blir en tidig morgon.

Iallafall så åkte jag ju in till ridhuset och red lite dressyr på Gia och det gick superbra, känns riktigt skönt till imorgon!
Hon lyssnade bra på mig och vi tränade mycket på halter och övergångar och i slutet så lyssnade hon verkligen direkt, och då slutade jag. Så red i ca 3O minuter men sen tog jag av sadeln och for ut och skrittade barbacka efter vägen.
Efteråt så duschade jag ju henne och hon är verkligen duktig nu, när hon kom till mig gick det just och pass duscha hennes bakhov med vattenslangen, men nu kan jag duscha hela henne med den, ända upp till huvudet och hon älskar verkligen att duscha ! :')

Mamma filmade lite idag, så ni får en film!


Kommentarer
Postat av: sofie

Såg jätte fint ut :D måste bara säga en sak: tänk på dina armar! Du måste ta upp händerna mer och få en 90° vinkel på armbågen. Men annars hade det varit super ;)

2011-03-04 @ 17:38:35
Postat av: Frida Pettersson

Fina, hejja å kör hårt imorgon :) kram

2011-03-04 @ 17:39:51
Postat av: nellie

du måste tävla henne i dressyr i sommar :O<3

2011-03-04 @ 17:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0