amanda-dressyrträning för sara

För Pikkan blev det dressyrträning för Sara idag!
Åkte ju in på dressyrspec ist för Adelina idag men jag fick som en privatlektion eftersom det var bara jag där =D
Och jag är jättenöjd med dagen faktiskt, i början känndes hon stretig igen men efter ett tag blev hon verkligen superfin!
Jag fick träna mycket på övergångar och det är det som behövs då hon stretar mycket då, men gick super idag! Sen fick jag även göra några skänkelvikningar. Sen red jag mycket innanför väggen så vi får träna på att hålla koll på alla sidor. Och yttersidan i högervarvet var svårast men gick bättre och bättre :')
Och måste säga att Sara verkligen är jätteduktig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0