amanda-hoppträningen

Vi åkte ju in till ridhuset och hopptränade och jag och Angelina fick vara själva där inne så det var verkligen superhärligt :D
Dock var det inte tävlinghinderna som dom hade hoppat tidigare utan de vanliga träningshinderna men endå så fick vi ju hoppa en bana och det var ju det jag främst ville :')
Först hoppade jag fram lite på några små hinder, hoppade sedan en bana på 6O, sen en bana på 8O och 9O. Och jag är jättenöjd med dagens hoppning men Pikkan hoppade riktigt ordentligt, hoppade högt ovanför hinderna osv, men hon är ju fortfarande bebis så. Ni kommer få en film från dagen senare så då får ni väll se de då ;)


''Hej jag heter Peek-A-Boo och är rädd om mina ben!''

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :D har ni egen/egna hästar? :) Kan ni berätta lite om dem ? :D vilket program är den headern gjord i :D Riktigt snygg :D

2011-03-10 @ 22:22:52
URL: http://onlyyoursnessie.blogg.se/
Postat av: ellen

wow, vilka hopp hon tog ^^

2011-03-10 @ 22:33:36
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0