amanda-igår,idag

Uppdateringen igår sög verkligen, men jag har fullt upp hinner knappt med mitt liv haha ;)

Iallafall så red jag först ut på Gia i skogen en väldigt lugn sväng, bara skritt och lite trav och jag hade också med mig hunden. Men gia skötte sig superbra.

Sen så tog jag Pikkan till hoppspecialen, vi hoppade en kombination och en liten bana, första rundan hoppade jag på 60-70 någonting och det känndes jättebra, hon hade jämn galopp hela tiden osv. Sen höjde vi så jag hoppade banan på 80 en gång, förutom ett hinder som låg typ på 90-95. Hon känndes också fin där men jag red betydligt sämre och vi hade inte lika bra flyt men jag är nöjd endå, var riktigt länge sen vi hoppade en bana.

Idag så har jag hunnit rida Gia redan, och det är seriöst storm ute, blåser som tusan! Hade en luva på Gia idag.
Först red jag ut i skogen som en uppvärmning i alla gångarter, sen gick jag ner på banan och red lite dressyr men det blåste riktigt mycket och Gia gillade inte alls blåsten så det gick inte så jättebra men i slutet gick det lite bättre iallafall, red i en timme.

Pikkan vilar idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0