amanda-kommentar igen

linda om amanda-kommentar:
men om det bara är vanliga hinder, varför träna på tävlinghinder?... inte menat att vara taskig, tycker bara det låter lite underligt som du har beskrivit. är dom vana läskiga hinder är dom vana det mesta faktisk
SV:
Men det är ju inte helt vanliga hinder på en tävling, okej jo vanligare, men inte de vanliga plastbommarna och plasthinderstöden, då är det ju med tex infångare osv.. Dock så var det ju inte dom som var uppe när jag hoppade utan de var plasthinderna men det visste jag inte.
De du skrev om att om dom är vana läskiga hinder är dom vana det mesta, så är det väll inte då hinder ser olika ut överallt, och som jag skrev så är det inte precis skräckhinder på en ungponnyklass.
Jag for dit och hoppade bana för att den var uppe och som bra träning inför nästa helg okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0