amanda-mars

Nu så är det en ny månad, och vädret är på topp de senaste dagarna, typ plusgrader och sol ='D
Har redan hunnit rida Pigan, red fram henne runt rallrbanan i alla gångarter och hon känndes jättefin, mjuk i munnen och lyssnade jättebra. Sen gick jag ner på banan galopperade på en volt och hade ett litet räcke på typ 40 cm som jag hoppade på volten.
Sen så hoppade jag några gånger på ett räcke och en oxer, inte alls mycket och sen skrittade jag av henne. Red inte så hårt eftersom vi ska på hoppspecialen imorgon men hon blev trött endå :')
Sen ikväll ska jag in till ridhuset och rida dressyr på Gia, ska förhoppningsvis också duscha hennes bakben innan tävlingen, skulle behövas ;)


Kommentarer
Postat av: Linn

Jättefina bilder, vad använder ni för kamera? :)

2011-03-02 @ 21:52:06
URL: http://kindoflinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0