amanda-packat

Nu har jag varit ute i stallet och borstat Pikkan och gjort henne fin inför imorgon, hon vilar ju idag men pysslade endå om henne :)
Sen har jag försökt packa ihop det mesta, sitter och försöker komma på om jag glömmt något eller inte.
Sen ikväll ska jag in till ridhuset och rida igenom Gia, blir lite dressyr. Och om ingen är där kanske jag ställer upp ett skutt för att känna lite på henne. Har ju inte alls hoppat mycket sen luleåtävlingen som var för två veckor sen, eller jag hoppade två studs på böjt spår för en vecka sedan.

Men jag har ännu inte blivit något nervös inför tävligen, troligtvis för att det är så pass nära, känns nästan som hen hemmatävling för mig och så är det ju inte så stor tävling som de brukar vara i Luleå/Umeå osv :')
Men lär endå säkert bli lite nervös imorgon, hoppas iallafall det kommer gå bra med båda ponnyerna, för Pikkan blir det ju debut med mig på annan ridklubb, eller vi tävlade ju en LD på hemmaplan, men nu ska vi tävla LD och LC på borta. Gia ska jag bara hoppa en klass, och det blir en LC. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0