amanda-skrittsväng

Har just kommit in, har varit ute och ridit Pikkan som stått i 3 dagar, så jag trodde hon skulle ha grymt mycket engeri, men hon gick faktiskt jättebra idag.
Jag hade riktigt långa stigbyglar eftersom jag har riktigt ont i knät sen igår, har även ont i armen, så det största problemet var väll att få mig upp haha, men när jag fått mig upp gick det faktiskt bra och det tog inte så ont endå. 
Men jag red väldigt lugnt idag, skrittade först ut på hårt underlag i ca 30 minuter, sen så provade jag även trava och det gick också bra och ponnyn var jättefin, verkligen! :)
Men hon började busa till när hon såg två skotrar, när dom körde på en lägda brevid så ville hon springa och tävla med dom, haha söta ponny :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0