amanda-städar

Har städat mitt rum ett bra tag nu, jag är inte snabb om någon undrar ;)
Men måste ta en paus så då passar jag på att ta in Gia kika lite på hur hon rör sig, sen blir det kanske jag går ut och går med henne eller något.
Jag ska nog med Pikkan till ridhuset igen och rida på utebanan, där var det helt okej underlag, här hemma är det hårt överallt så går mestadels bara att skritta och trava lite.
Så då kanske det blir fler bilder idag om ni har tur, eller om någon vill fota de vill säga! :)
Visst var hon ganska fin i marinblått, eller vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: isabelle fredriksson

jaa värkligen hon passade i det jätte bra :)

2011-03-27 @ 15:17:23
Postat av: vickan

Hon va superfin! :)

2011-03-27 @ 15:48:47
Postat av: Lilli<3

JAA!!

jätte fin:)

2011-03-27 @ 17:44:36
URL: http://bettyorover.blogg.se/
Postat av: sara

fin häst! :)

2011-03-27 @ 19:00:29
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0