amanda-stan

Idag ska jag förbi stan och hoppas vi åker förbi Kusen&CO och Royal, var riktigt länge sen jag var där och man kan ju alltid hoppas på dom fått hem lite nya saker nu till våren :')
Pikkan ska vila idag, men funderar på att ta ut henne och träna lite lydnad så som stanna bredvid mig, backa när jag backar osv. Det är något hon behöver träna lite extra på.
Gia ska jag förhoppningsvis in med till ridhuset och rida, det går ju inte rida så bra här hemma eftersom det är så halt och hårt i marken överallt.. :/

Jag har också anmält mig till Skellefteå Ridklubb´s lokala tävling den 19 Mars.
Då ska jag hoppa en LC med Gia, sen ska också Pikkan följa med och vi ska hoppa en LD som är en clearround sen ska vi debutera en LC hoppning avd B :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0