angelina-blev inte ridhuset

For inte till ridhuset for ut istället på båda.

Blev bara en 30minuters mys sväng med Vannis. Hon var snäll och gjorde ingenting. Det ända som hände var att vi mötte en lastbil. Och hon hoppade runt lite men jag fick henne lugnt ganska fort. Tog bara hacket och sadeln. Ska nog börja hoppa med hacket. Asså tävla med det osv. (berättear mer sen om de).

Med Bella intervall tränade jag. Hon var väligt spänd idag och inte alls som hon brukar. Har inte ridit ut på henne själv på ett tag så det är nog därför. Tog iaf 40 min men jag skrittade av henne jättelänge. Hon blev väldigt svettig. När jag kom hem så borstade jag av henne och stälde in hon i sin box.

Borstade också av min shettis Hammi. Han var väldigt dammig. Så då blev det bättre efter jag borstat han.

Nu tillbaka till varför jag kanske ska börja träna med hackamore.
När jag blir lite efter i språnget och råkar dra henne lite i munnen så blir hon direkt osäker. Och när hon blir osäker så blir allt bara fel. För då vill hon inte hoppa mer efter som att hon har bligigt dragen i munnen. Det var därför vi vägrade ut oss i LA´n i helgen. Har ju hoppar med hacket fleragånger, hon blir lite mer trög stannad och lite mer slängig men det är bara att träna. Men hoppas på det bästa.



Kommentarer
Postat av: Becka

Jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSSSSSSKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRR din häst!!! Den bruna c ponnyn som lite ser ut som ponnyn hazena jag skriver ibland om på din blogg! Åh den är helt underbar!Vanillian eller vad den heter :D

2011-03-07 @ 21:12:24
URL: http://reroo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Får vi inte se någon film på dig från tävlingen??:]:]

2011-03-07 @ 22:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0