angelina-dåligt uppdate

vet att jag har haft en jättedålig uppdatering den senaste tiden... Men just nu har jag det lite jobbit med mig själv.. skola.. ja och till och med hästarna. Vet att ni kanske inte bryr er och bara tycker jag är fjanting. Men min kräns kan också gå.. Ni kanske tycker att jag borde vara gals för att jag får tävla ovh ha hästar och jaa jag är bortsämd och får nästan allt jag vill ha! Det är inte det jag mår dåligt över. Det är dom saker som får mig att må så bra som jag ändå mår. Men som sagt man har med och mot gångar...

Jag mår inte speciellt bra av en grej just nu som jag inte tänker berätta... Det är inget om att min kille har gjort slut eller så utan det är bara min alldeles egna grej!


I går for jag och Olivia ut och red i 45 min typ. Det var supermysigt

Idag fick Vannis vila för att det var strom ute.. Vannis går ju typ inte att rida när det blåser så mycket. Men Bella tog jag med mig till hoppspecialen. Hon var SÅÅÅÅ duktig. Vi hoppade en linje hon var lite seg men annars var hon duktig :)!




förlåt för ett lite jobbit inlägg med jag vill bara att ni ska veta varför jag inte uppdaterar så bra. Jag är inte blogg less eller sÅ!

Kommentarer
Postat av: M

Vannis är verkligen sjukt snygg! :)

2011-03-23 @ 22:46:34
Postat av: Matilda

Hoppas att du mår bättre snart! =))

Vi saknar dina inlägg på bloggen....

2011-03-24 @ 10:09:20
Postat av: Emelie :)

håller med matilda.

Hoppas det blir bättre snart :)

2011-03-24 @ 14:26:28
URL: http://emeliehoppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0