angelina-hoppning

Idag for jag in till ridhuset och hoppade med Vannis & Bella.

Började med att hoppa bana med Bella och det gick superduperbra! Hoppade först en bana på 60 sen höjde vi till 80 och den banan hoppade jag 2 ggr. Första gången gick det bra men hon rev 2 räcken. Men sen andra gången så konsentrerade hon sig mke bättre och då klarade vi hela banan. Hon var lite tjolrig i början men sen slapp det. Är verkligen stolt över min lilla dam :D!

Hoppade kombination med Vannis. Kändes sjukt bra denna gången. Vi måste bara hitta rätt tempo i galoppen så blir allt mke bättre! Hon blir för studig i galoppen och då faller allt samman typ ;) Så länge hon tar långa galoppsprång så kommer vi rätt på hindret. Så nu vet jag precis vilken galopp vi ska ha i fortsättningen mot kombinationer. Hoppade 80cm som högst. Är glad iaf!

Filmer kommer sen!

Kommentarer
Postat av: heztryttare

Grymt fin och bra blogg!!



Kramar http://heztryttare.blogg.se/

2011-03-10 @ 19:50:28
URL: http://heztryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0