angelina-intevall idag

Idag for jag och intervall tränade Vannis. Hon var super pigg. haha asså jävlar vad hon bockade engång. Hon hoppade fram och bockade! asså jag trodde inte hon kunde bocka men så fel hade ja! Det var inte speciellt svårt att sitta kvar jag har ju vart med om värree...

iaf på hem vägen var hon inte ett dugg trött snarare tvärt om. Hon var piggare än i början så när jag kom hem på gården så travade jag av henne på en volt för att hon skulle slappna av.. Efter 5 min så lugnade hon ner sig och jag skrittade av henne på gården.

Bella vilade ju idag :)!
hästarnas vecka:

Vanillin
•Måndag- Intervall
•Tisdag- Dressyr
•Onsdag- Ute ritt/vila
•Torsdag- ??
•Fredag- Lösgörande
•Lördag- TÄVLING!!!
•Söndag- Skritt

Beauty For Bell
•Måndag- Vila
•Tisdag- Ute ritt
•Onsdag- Hoppspecialen
•Torsdag- Lösgörande
•Fredag- Vila
•Lördag- TÄVLING!!!
•Söndag- Skritt

Vanillin Och BELLAAA<3<3



Kram!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hur ofta rider du intervaller? Bara undrar. Lycka till på tävlingen! Fin blogg :)

2011-03-14 @ 22:47:40
URL: http://eventingteam.blogg.se/
Postat av: nellie

lycka till på tävlingen båda två:D<3



tänkte bara meddela att jag har en thailändsk pojkvänn (han tro de iaf)^^han vill att jag ska flytta hit så vi kan gifta oss(A)



Vafan ja frågade bara hur mkt det kostade att köra vattenskoter??

2011-03-15 @ 09:13:46
Postat av: Carolina

vad har ponnysanning för blogg? :)

2011-03-15 @ 17:09:01
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0