angelina-ondsag/torsdag

Igår så for jag ur på Vannis en sväng. Hon var snäll och gjorde ingenting. Gjorde inget speciellt bara fort lillabrönet fram och tillbaka.
Igår på hoppspecialen hade jag Bella. Det gick intebra... känns inte så bra just nu menmen... Hon var så himla konstig igår. Hon vägrade 2 ggr på 90cm så det blir ingen 90cm på lördag. Fast jag hade endå inte tänkt hoppa den för hon orkar inte det just nu.. Hon har super mycket päls. Som tur är så löser hon sin päls nu. Så nu ska jag ut och ta ryktstenen och dra den på henne.

Idag ska Vanillin få vila. Ska ut och rida dressyr på Bella :)!
Olivia kommer sen och vi ska smörja mine grejer till tävlingen :D!


Hoppas det går bättre idag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0