angelina-ridbanan/ute

Idag red jag Vanillin på min ridbana. Tränade LA rörelser i dressyr såklart! Testade förvändgalopp ganska många gånger. Hon tyckte det var lätt typ. Men det hände att hon bytte engågn med när jag håller henne samlad så går det bättre. Hon måste konsentrera sig. Sen gjorde jag några rygga. Och det är inga problem. Sen bara några skänkelvikningar. Hon va superfin idag :'D

For ut i 50 min med Bella. Hon var superduktig idag bara lite tittig. Hon är inte så kul att rida ut på själv ibland... Men idag fungerade hon superbra! Travade nog de mesta och tog 1 galopp bara. Hon va lite piggare på vägen hem ;) haha såklart typiskt Bella. Hon var varm när jag kom hem med inte svettig!

Bilder från idag Fotade av Olivia Löfbom Arvidsson

VET ATT MIN SITS SÖG IDAG!! (rider lätt på endel)












KRAM!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Riktigt fin Vannis är! Jo jag undrar bara varför du rider på Hackamore på henne? Om det är för att hon går bättre på det eller om hon har någon skada i munnen. Jag tänkte bara kolla eftersom att på de andra korten (?) har du ett bett.

2011-03-16 @ 15:09:16
URL: http://basjkir.blogg.se/
Postat av: Lilli<3

2011-03-17 @ 16:08:48
URL: http://bettyorover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0