angelina-ridddaaaa

Idag ska jag och Olivia rida dressyr. Hon ska få ha Vannis och jag Bella :). Vannis behöver ha någon annan på ryggen nångång med. Olivia vill inte rida ut på henne med det förstår jag... Hon är så knäpp ute. Medans Bella är perfeckt för Olivia att rida ut på :D! Men iaf så hade jag tävkt rida lite skänkelvikningar med Bella:D olivia får fria händer om vad hon ska göra med Vanillin.

Igår red vi ut i stormen. Vannis var lite knäpp men inte super mycket ändå! Tog huva på henne. Bella var också lite knäpp små bockade lite med Olivia! Bus Bella! Hästarna blir ju lite busiga när det blåser som det gjorde igår. Vi red också på öppet fält så det blåste ännumer då. Men alla satt kvar och det gick bra!:)


LA i luleå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0