angelina-så underbart!

Har fått tillbaka min känsla igen allt känns så jävla mycket bättre nu! Har mina kompisar och min mamma och Emil! Och min ponnysar!:]♥
vet ingentligen inte varför jag belv så konstig där ett tag.. Men iaf så mår jag bra nu!

Idag var Bella helt fantastisk! Tränade intervallträning (konditions träning) Åh hon var så himla duktig på att gloppera. Jag behövde typ bara sitta där. Brukar måsta driva arslet av mig men inte idag! Underbara ponny! Hoppas hon fortsätter att vara sådär nu! Skulle vara så skönt för både mig och hon. Hon var då helt slut efter och svettig. Måste verkligen få upp hennes kondition nu. SKa intervall träna henne på torsdag och söndag med!

Sen efter de red jag ut på Vanillin. Hon var pigg och snäll. Var ute kanske 50 min med henne. tog det bara lugnt!
Funderar på att hoppa studs nån dag i veckan:)! med Vannis.

Ja iaf så ikv har jag varit med Emil. Han fyller 17 år idag:D!♥ Grattis plutten!

Mer uppdate i morgon!
FAN VAD JAG SAKNAR SOMMAREN! Tänk alla underbara bilder!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad bra, att du mår bra nu =D

2011-03-29 @ 11:31:04
Postat av: Loella

Så cool bild då du ler mot kameran över hindret :)

2011-03-29 @ 23:04:37
URL: http://stallbrudarnas.blogg.se/
Postat av: Soffi

Vad härligt med sommarbilder!! Bomba med såna, det är jätteroligt att se!! :D

2011-03-30 @ 12:44:46
URL: http://skogtoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0