angelina- Skritt tur

Red intervall med Vannis och hon var lagomt pigg. Hon var varm efter de så jag tror att hon tyckte det var jobbit. Men det är ju det som är tänkt ;)! Blev precis 1 timme.
Red Bella på min ridbana. Hon var hur fin som hellst! Asså helt sjukt fin var hon. Önskade att någon hade fotat mig i går hade blivigt så himla fina bilder då hon var så fin och vädret var helt underbart! Min ridbana ha smält fram nu :]!

Idag for jag och olivia ut och skrittade. Det tog typ 1½ timme. Så himla härligt det var! Vi tog hacken på båda och var barbacka. Vannis laggade bara i slutet.... Men annars så var det super härligt!
Det har ju varit varm i 1 vecka och det är så skönt! Idag säger dom att det ska snöa. Men vi får ju se hur det blir med det ;)! Nu är det runt +2-3 så nu smälter de :D!

I morgon ska jag troligtvis rida dressyr på Vanillin och fara till ridhuset och hoppa Bella. Men vi får se om det finns någon som vill skjutsa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0