angelina- TAGGAD TILL TUSEN!

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Har packat klart alla grejor och dom är ute i bilen. Har borstat upp Vannis så hon är hel och fin. Vi far kl halv 9 i morgon. Det tar ca 2 timmar till luleå.

Som ni kanske redan vet så är första klassen LB (90cm) Där var det 12 anmälda. Och andra klassen är LA (100cm).
Och i den var det 10 st tror ja. I första klassen startar jag 3a och i andra klassen startar jag 2a. Så det blir ganska bra endå! Blir lite mke vänta men men ;)!

Hoppas verkligen inte att jag har glömt något nu. Skulle bli så himla ledsen då:(!
Hoppas på att det är våran dag i morgon har verkligen längtat as mke efter detta! Fast jag har ingentligen inga krav på Vannis utan vi är där för att vi tycker om det och att det är super kul :D!

Nä nu ska jag sluta tjolra. Är faktiskt nervös:]! Blir nog sista inlägget om jag inte hinner skriva nått i morgon.

Önska mig lycka till :]!!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lycka till!

Det kommer säkert gå bra =D

2011-03-04 @ 23:18:05
Postat av: Sofie

lycka till Angelina:D

Det kommer säkert gå bra eftersom att du är så himla bäst:D

2011-03-05 @ 17:41:38
URL: http://baratrixies.blogg.se/
Postat av: Wilma

Lycka till!:D

2011-03-05 @ 19:09:22
URL: http://kantigacirklar.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

lycka till! lite sent kanske =)jätte söt bild!

2011-03-05 @ 21:00:50
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0