angelina-träning

Idag så har det varit dåligt väder. Det har snöat och blåsigt. Men det har inte varit så kallt ändå.

Kl halv 3 for jag till ridhuset på coreträning. Tog med mig Bella som jag red efter jag hade tränat. Träningen var asjobig med det börjar gå lättre nu när jag har gjort det ett tag. Men det var super jobbit att rida Bella efter. Hade nästan inga krafter kvar. Men jag galopperade runt på en volt och böjde igenom henne. Sen fick Frida rida på henne ett tag. Såg riktigt bra ut! Bella gjorde då inga dummheter och Frida red henne superbra :D!

Vannis får vila idag... Det är så dåligt väder så hon kommer inte ens tycka att det är kul. Hon är ju ändå så pass bra igång så det gör inget med nån extra vilodag!

Som ni kanske har märkt har jag bara tagit det lugnt helaveckan. Kände det själv att jag behövde ta det lite lugnt!

Inga bilder från idag men tar från tävlingen :D!

Foto: Maja Jonsson





Kram!

Kommentarer
Postat av: Loella

Ingen film från Bellas hopptävling sist? :)

2011-03-27 @ 21:56:46
URL: http://stallbrudarnas.blogg.se/
Postat av: Izzanh

Du var med på min redovisning i skolan idag :P

2011-03-28 @ 18:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0