amanda-bilder

Har varit ute och ridit Gia nu, och det blev ett blandat ridpass idag.
Skrittade först runt ute runt ängarna, sedan gick vi ner till ridbanan, red med adelina och pedro.
Där red jag först lite dressyr, och hon var verkligen superfin!! Hade mitt tvådelade bett, och hon brukar inte gå så bra på det, men idag jobbade hon verkligen superbra, hon var så fin. Red mest volter och ställa/böja åt olika håll. Sen avslutade jag med att hoppa ett litet hinder en gång, och sen gick vi till en äng och galopperade upp för en backe, hon blir verkligen taggad av det, :')

Efteråt fotade jag några bilder på Gia, blev inga bra men kan bjuda på nån här iallafall :)

Hon ser ju faktiskt vit ut nu =D
Innan jag red stod jag och borstade henne jättelänge och noga, tidigare var hon ju nästan grå :$

Kommentarer
Postat av: meja

aw, sötnosen! <3

2011-05-07 @ 14:11:20
Postat av: J

Går Gia alltid med repgrimma i hagen eller går hon utan/med annan grimma annars?

Skulle gjärna vilja höra eran åsikt om grimmor. Läder/syntet/rep/andra.

2011-05-07 @ 15:10:13
Postat av: Lilli<3

Gia e såå söööt:*<3

2011-05-07 @ 16:34:16
URL: http://bettyorover.blogg.se/
Postat av: madde

Härliga bilder!

2011-05-07 @ 17:24:41
URL: http://epafrodit.blogg.se/
Postat av: Agnes - satsande hoppryttare, =]

Gia e så fin så:'D

Snygg hesten:'D

2011-05-08 @ 12:19:56
URL: http://hoppryttares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0