amanda-dressyr/duschat

Åkte in med Pikkan och Pedro till ridhuset i afton.
Red ju dressyr, och i början gick ingenting alls och då menar jag verkligen det, vi kom inte alls överäns, men efter ett tag mot slutet så gick det jättebra :) Hon jobbade bra och lätt i handen osv, lite tjurig ibland men annars jättefin♥
Hon är nästan alltid jobbig i början, men då hon sprungit av sig lite blir hon mycket finare!
Jag red igenom LB:1 två gånger, första gången känndes inte bra, andra betydligt bättre, sen tränade jag vissa delar ur det som gick lite sämre.
Efter så duschade jag både Pedro och Gia, nu går dom ute i hagen med täcke på och hoppas verkligen inte att dom hunnit rullat sig igen, ska alldeles snart ut och knoppa och packa lite grejjer! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0