amanda-hoppas på hoppträning

Nellie var sjuk idag så hon kunde inte följa mig hem och fota mig och Gia, :/ Men får hoppas det blir någon annan dag, för de blider vi har tänkt skulle bli så härliga, tror jag iallafall (a)
Men hoppas iallafall på att jag kan åka in till ridhuset ikväll och hoppa med Gia, får bara tjata lite på mamma att hon ska skjusa dit mig! Kommer troligtvis hoppa 5 och ½.

Somsakt så vilar Pikkan idag, men ska nog smörja upp sakerna innan tävlingen också, sedan söka reda på alla grejjer och tvätta dom.
Imorgon ska jag troligtvis fota häst dressyren på kdrf, någon som ska tävla som vill bli fotad? =D



Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad är KDRF förkortning för ? :)

2011-05-06 @ 19:43:27
Postat av: Matilda

fin bild :)

2011-05-06 @ 19:53:08
URL: http://ostlundmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0