amanda-klättring

Medans mamma hjälpte mig och gjorde stallet så red jag Gia, vi for ut en sväng och red fram lite på en äng och sedan klättrade vi i backen, och hon var riktigt taggad idag! Skrittade först upp för den ca 4 gånger, sedan galopperade jag upp för den, och sen ville hon galoppera varje gång, stod på stället och trippade osv, sötponnyn^^
Pikkan fick vila, kom på att jag måste plugga matte eftersom vi har nationella prov på torsdag. Men som sakt gör det inget, hon förtjänar två stycken vilodagar nu efter tävlingen :)


Har inga nya bilder och inte heller något att skriva om, är det något speciellt ni tycker jag ska skriva om så kan ni kommentera det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0