amanda-uteritt pikkan

Har nu varit ute på en uteritt med Pikkan i spöregn, blev ca 5O minuter.
Och det gick faktiskt bra, hon jävlades och försöker vända hem och vägrar gå fram några gånger, men varje gång fick jag henne endå gå fram igen. Och i slutet gjorde hon inte alls något.
Hom var ganska pigg, men det är förståligt. Men red på jaktkandaret som jag har börjat göra nu när jag rider ut eftersom när hon håller på så drar hon iväg hemåt ibland, men inte när jag rider på det.
Men jag är iallafall nöjd, eftersom det gick betydligt bätte än tidigare gånger :)

Kommentarer
Postat av: olivia

Så skönt att det börjar gå frammåt igen=)!

2011-05-23 @ 17:12:01
URL: http://baraolivialas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0