Angelina-borta bra men hemma bäst!

Har haft världens roligaste helg med min klass. Det var verkligen över förhoppningar! Jag trodde inte att vi skulle ha så kul som vi hade. Men det var verkligen nått man skulle vilja göra om. Och när vi var på grönalund var det oslagbart roligt! Shit va kul det var att åka alla karuseller och allt :D:D!

Jag vågade åka alla :D! Fast frittfall med tilt var nog den läskigaste:O! haha Shit va högt upp man va :O! De roligate karusellerna va ju lätt jetline och insain. Åkte jetline typ 3 ggr :]. Men det var aslång kö så vi hann inte åka alla flera gånger. Men kul var det!

Såhär ser grönalund ut för er som inte vet!


Och detta är jetline!

Och detta är insain!


De var mina favvoriter!

Idag ska jag iaf rida Vanillin. Är väldigt trött. Vi åkte från 6 på dagen till kl 4 på morgon (tågresa i 10 timmar!) så jag var hemma kring 5 och då gick jag och la mig och nu har jag sovit 7 timmar... Så vi får se hur mycket jag orkar! Är väldigt trött just nu. När jag såg dom första gången i morse på 3 dagar så dog jag när jag såg Vannis mage.... Asså hur fan kan hon gå upp så mycket på 3 dagar?!?! shit! det blir ut och tabort lite fläsk på henne idag! Bella såg normal ut men hennes muskler hade kommit fram mer! :D Dom säger ju att om härsten från vila 3-6 dagar så kommer musklerna fram som man har jobbat upp på dom. Och det snyns nu :D!

Jag ska ju tävla en träningstävling i helgen! LB & LA med Vanillin och LD-10 och LD med Bella :D!
Kommer blir superkul! Men det är bara på hemma plan så kommer nog inte vara så jätte nervös. Och Bella kommer nog tycka att det är helt sjukt roligt att få vara på hemma plan. Medans vannis tycker tvärt om! Hon är bättre när jag är ute i umeå eller i vännes eller nått ;)! Tycker jag iaf.

Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag sen ska jag dra mig ut till stallet!


Kommentarer
Postat av: jenny<3

insane* ;)

2011-05-25 @ 21:03:57
URL: http://blondiiiiiiin.soclog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0