angelina-oh god..

Har verkligen fulla dagar just nu. Jag hinner inte sitta vid datorn eller vila. Jag hinner just och pass äta! Jag har saker jag gör helatiden.. Men nu är det bara 3 veckor drygt sen är det sommarlov. Det kommer bli så jävla skönt!

Idag skötte sig Vannis superbra med Amanda. Och Bella var helt jävla galen.. Hon drog upp huvet och vägrade lyssna på mig och tvärstannade ibland och ja allt.. var väldigt besviken på henne efter dagens ritt..

Sen for vi direkt till Amanda och gjorde iordning Gia. Det gick hyfsast fort. Sen vid typ 6 var vi på ridhuset. Vi byggde fram lite hinder sen hoppade hon Gia. Det såg riktigt riktigt bra ut! Det var faktiskt superkul att fota dom även om det inte belv dom bästa korten..

Sen duchade vi Gia. Märkte inte vad klockan hann bli men jag var hemma. vid typ 8. Så då gjorde jag klart allt i stallet. Sen hjälpte jag mamma att bygga sommar hage. Sen kom jag in för typ 15 min sen.. Shit är så hilma trött nu.. Ska nog gå och lägga mig nu.

Ni kommer få en bildbomb i morgon LOVAR JAG! jag orkar verkligen inte nu!




Kommentarer
Postat av: rebecka

fina bilder(:

2011-05-27 @ 15:38:50
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0