angelina-piggelin!!

Idag red jag dressyr på Vannis. Hon va superfin. Men jag orkade inte rida så länge för jag hade as ont i magen. Men sen blev det bättre. Hon va iaf fin och jag gjorde inget speciellt.

Bella for jag ut och red på. Hon var galen. Hon drog iväg med mig 2 ggr! jag trodde serriöst att vi skulle gå om kull engång... Det gick så sjukt snabbt och jag hade ingen kontroll på henne. Så jag trodde typ att jag skulle slita av henne käften där ett tag! Men till slut så fick jag ner henne i trav och började jobba henne. Sen i slutet var hon snäll som ett lamm. Kändes skönt iaf.
Nu ska jag sova ;)

2 bilder från idag :D!



Mer i morgon!

Kommentarer
Postat av: Mye Nordlund

Snygg outfit :D Nu längtar jag tills vi får mer bilder(A)!

2011-05-25 @ 08:06:58
URL: http://mnphoto.blogg.se/
Postat av: nellie

FINA :]

2011-05-25 @ 09:43:35
Postat av: Sofia

Har Vannis hovskägg? Min fjording har en del och det är så fult när det sticker ut när man lindar. Hur gör du med hovskägget? trimmar du?

2011-05-25 @ 12:18:12
Postat av: Izzanh

Cool outfit ;)

2011-05-25 @ 18:29:04
Postat av: Melina

såå fina :DD

2011-05-25 @ 23:08:47
URL: http://humlidumli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0