angelina-tävlingen

Idag så tävlade jag bara Vanillin i LB:1 & LA:1. strök mig med Bella för vi va så ovänner i går...

LB:
Superfin på framridningen. Lite små spännd och pigg men annars fin.
Inne på bana skötte hon sig superfint lyssnade as bra på mina förhållningar och hjälper. Vi gjorde lite små missar. Men hon lyssnade as bra och i skritten så skrittade hon :D! brukar alltid få galopp inslag eller nått. Men iaf så fick vi 61.38%. Och där med Vann vi klassen. As kalas:D!

LA:
På framridningen var hon lite småseg och inte så uppmärksam. Men på banan så konsenterade hon sig superbra och lyssnade as bra på mina halvhalter. När jag lixom tänkte galopp så galopperade hon :'D Skänklvikningen gick väl sådär. Hon tappade balansen lite en gång. Gjorde lite små missar här och där. Men vi la oss på en 5e plats med 59.21%. Trodde jag verkligen inte :') Hon kan ju min lilla tjej!

Pratade med dommaren sen och hon sa att hon ar väligt lugn för att vara Vanillin. (har blivigt dömd av henne flera gånger). Hon tyckte också att vi fick in en bra takt i alla gångarter :D!

I helhet så är jag sjukt nöjd över dagen. Kunde inte gått bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0