angelina-tävlingen

Gick.. ASBRA!!!

Bella 70cm(LD-5): Framhoppningen var hon väldigt spänd och ville inte som jag rikrigt väldigt stak och pigg.

Inne på banan var hon as lugn! Hon Bara hoppade och bytte galoppen precis som man ska :D! Hon var verkligen superduktig. Hon kollade lite och dykte lite ibland men det bryr jag mig inte om. Hon hoppade fint och vi hade bra kontakt med vanann. Klassen i helhet var superbra!

Bella 80cm(LD): Fram hoppningen var hon ganska trött. Men hoppade fram kanske 2 ggr på räcket och 1 på oxern. Sen så travade jag och lite så.

På banan var hon lite trögare och lite tröttare. Sen hade dom ändra ett hinder som hade en sak under sig. den var jätte läkslig tyckte hon tydligen. Så hon stannade på den 1 gång. Sen fick vi oss igenom hela banan. Så 4 fel i 80. Men hon var ända duktig resten. Hon rev då iaf inte :D! I helhet så var klassen också bra :D! Synd bara att hon stoppade!

Vanillin 90cm(LB): Hon var hemsk på framridningen. Travade bara på utan att lyssan försökte med över gångar men inget hjälpte. På framhoppningen var det likadant. Hon bara sprang som en tog mot hindrernba och snörde sig åt alla håll och kanter. Fruktansvärd framhoppning....

På banan så kändes hon över pigg. Hon lyssnade inte alls på mina hjälper utan sjet fullständigt i mig. Hon var sjukt stak vissa stundes också. Vi tannade på 4an 1 gång men sen hoppade hon resten. I slutet på banan var hon faktiskt superfin!! Klassen i helhet var väll okej ;)!

Vanillin 100cm(LA): Frammhoppningen gick vi om kull på ett räcke.. Hon hoppade av jätte konstig och for rakt in i hindret. Sen så gled vi as lång på baken. Sen ramlade jag av. FÖRSTA GÅNGEN I HELA MITT LIV PÅ HENNE :O! har haft henne 2 år ;) Men iaf så blev jag as rädd och trodde att vi skulle dö. Men jag satte mig upp och vi kollade att hon inte var skadad eller halt och hon såg helt normal ut. peuw...

Väl inne på banan var både hon och jag fantastiska! Jag följde med bra på varje språng och hon hoppade ALLT! på 3an så petade vi ner en bom:(! synd för hon var så jäklarns fin! Hon hoppade allt med bjudning och ja ni kan inte fatta hur amazing hon var! Det är sådär jag verkligen vill ha henne! Klassen i helhet var verkligen otroligt bra!

Vi vann LA'n

Filmer :D!

Vanillin LA


Bella LD-5/LD

Kommentarer
Postat av: M

Vad kul att det gick så bra!

Vannis är så himla läcker! Och Bella har utvecklats jättemycket den senaste tiden tycker jag det verkar som. :)

2011-05-01 @ 20:14:15
Postat av: Mye

Du glömde nämna att du & Vannis faktiskt plockade hem den gulblå rosetten i LA:n :D <3

2011-05-01 @ 21:12:20
URL: http://mnphoto.blogg.se/
Postat av: wilma

Kul att det gick så bra!



Fotade dig och Bella lite så om du vill se bilderna elr så, så finns dom på min blogg:)

2011-05-02 @ 20:06:38
URL: http://kantigacirklar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det är så kul att se att du och Vannis är så samspelta nu, superfin runda!:)

2011-05-02 @ 20:18:44
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0