amanda-dagen

Känner mig inte helt 1OO idag, fick migrän igår kväll så..
For endast ut och skrittade på Pedro idag bara för att han skulle få röra på sig och jag skulle få komma ut lite.
Men sen kom vi till en äng och det var ett litet dike och så travade jag mot det och då gjorde han ett skutt över och efteråt drog han ner huvudet mellan benen och hoppade runt lite, hihi han tyckte det var superkul så gjorde det en gång till efter det och lika busig då igen :')

Sen ikväll kom Angelina hit med sin rakmaskin eftersom min slutade funka och Pedro blev typ halvrakad så vi rakade honom klart, sedan fixade jag till manen lite klippte och ryckte men fick värsta skavet på fingret:(
Men snygg blev han iallafall! 
Vi helrakade honom inte utan bara halva honom, halsen och lite under magen. Blev som en sne linje snett mot manken, hoppas ni fattar annars så ska jag försöka fixa någon bild så ni kan se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fixa gärna en bild på snyggningen!!

2011-11-22 @ 07:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0