amanda-önskeinlägg ''tävlingar -11''

Fick en önskning att jag skulle skriva ett inlägg om dressyrtävlingar som jag och Pedro tävlat i år.
Och det är faktiskt bara tre stycken, hade 5 inplanerade men två av dem blev inställda, tråkigt:/ Men sen har också min syster tävlat honom, tror det var 3 eller 4 stycken.

Första tävlingen var i Vännäs där jag tävlade LC:2, fick drygt 7O% och blev en vinst. Sedan tävlade jag också LB:1, fick drygt 65% och gav en tredje placering.


Andra tävlingen blev i Luleå, tävlade här LC:1 och fick drygt 68% om jag inte minns fel, gav en vinst. Och tävlade LB:1 fick drygt 67% och vinst även där.



Sedan var det i Gummark, startade LA:1 på drygt 64% och vann klassen.

Sedan har ju som sagt min syster också tävlat honom lite, och minns inte precis procent och sånt, men iallafall har dem fått en rosett med sig från varje tävling detta år.
Eller hur som helst, även förra året har Pedro kommit hem med minst en rosett!

Längtar verkligen till nästa tävlingår!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken ponny du har! Minst än vinst vid varje start me dig är ju galet bra!



Måste vara stolt som ryttare när du lyckas med att tagit fram det allra bästa med hästen! :D



Ska bli kul att få följa er med mera tävlingar framöver! nästa år kommer nog bli minst lika bra, om inte bättre! :D

2011-11-22 @ 10:00:40
URL: http://mandapanda.blogg.se/
Postat av: Ida

Har ni något tips på att träna in dressyrprogram?:)

2011-11-22 @ 14:46:47
URL: http://yankhornline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0