amanda-önskelista

Fick en fråga om vad jag önskar mig i julklapp, och helt ärligt så önskar jag mig inte alls mycket längre. Tidigiare tog mina listor aldrig slut, men nu har jag bara några få saker.

Högst upp står väll dessa:
· Iphone
· TV

Hahah dyrsakerna jag vill ha, igentligen inga hästsaker jag känner att jag verkligen vill ha eller nått jag verkligen behöver, men hästsaker är ju alltid kul!

Isåfall skulle nog något av dessa behövas mest:
· Nya ridstövlar
· Ny tävlingskavaj

Men har ju ganska nyss fått mig en ny kingslandjacka och en ny hv-polotröja så de känns ju också nästan som en liten julklapp :)
Haha förrästen, fick en liten ''minijulafton'' av mig själv idag! Mamma hjälpte mig att städa och fixa i mitt rum, så vi städade i en hylla och så vips där hittade vi 1OOOkr, hihi lite rikare blev man! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0