amanda-pikkan

Imorse var det jättehärligt väder ute! Soligt och varmt så skyndade mig ut på en härlig uteritt med Pikkan.
Vi for efter ängarna då underlaget inte är lika hårt där, klättrade några gånger i backen busade lite och hade allmänt roligt. De sista 1O minuterna stannade jag på en äng och red lite på en volt innan jag skrittade hemmåt men en trött ponny. Var ute i ca 5O minuter.
Sedan så staplade jag en vedpall så nu är jag lite rikare, haha ;)

Igår hämtade mamma även ut mina gula miars lindor som kommit, så nu har jag hela oitfiten i gult med schabrak, lindor och en skitsnygg piké, skulle ni vilja se allt ihop tillsammans?


Kommentarer
Postat av: sofia

jaa! :D

2011-11-19 @ 12:53:47
Postat av: Izzanh

Jag skulle vilja se :)

2011-11-19 @ 14:16:17
URL: http://izzanh.blogg.se/
Postat av: jossan

JA DET VILL JAG :D

2011-11-19 @ 14:31:24
Postat av: Madde

Ja:D

2011-11-20 @ 13:47:26
URL: http://westerdal.blogg.se/
Postat av: Matilda

Klart vi vill se! ;)



Är själv jättesugen på en gul outfit. Mias lindorna skulle jag super gärna vilja ha en recension av sedan då de verkar bra och jag mer än gärna skulle införskaffa dem. Men vill inte slänga ut 400 i onödan för lindor runt om, så orkar du så får du gärna skriva hur kardborren är och om de har bra kvalité osv. :)

2011-11-20 @ 16:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0