amanda-träningen

Träningen för Eva Holmgren gick superbra :D
Hon var en tränare som både jag och Pikkan kom bra överens med.
Hon frågade innan om det var något speciellt man ville träna på, och jag ville mest träna på de olika sidorna och att hon gick fram och var lätt i handen.
Så vi gjorde massa övergångar och tempoväxlingar, även skänkelvikningar, fram och bakdelsvändning.
Och i slutet gick hon hur fint som helst, kom under sig bra och blev lätt fram och bar sig super!
Eva tyckte även att hon var en jättefin ponny som jag kommer ha jätteroligt med!
Om hon kommer hit igen ska jag absolut rida för henne igen.
Så nu är jag så glad, fick en känsla av min gammla vanliga fina Pikkan, hoppas det håller i sig ♥

Angelina filmade också, så ska nog klippa ihop en film senare!


Kommentarer
Postat av: sOFIE

hih jag har också ridit för henne! hon är verkligen super bra! :D

2011-11-07 @ 11:55:08
URL: http://souffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0