amanda-uteritt/dressyr

Jag for ut på Pikkan barbacka idag igen, började med att skritta igång på hårt underlag rätt så länge, sedan red jag runt ängarna där det är bäst underlag just nu, hårt överallt annars typ. Helt okej där.
Sedan gick jag till ridbanan, lite för hårt var det men red ett tag där iallafall. Red på en volt där det var som mjukast och gjorde galopp-halt övergångar och hon var lika fin som sist. Tjollrade lite i vänstergaloppen alltså i fattningarna ibland, men sista gångerna blev klockrena så då gav jag mig. Skrittade av henne i skogen igen och ridpasset blev ungifär en timme :)

Ska ut på Pedro sen, vet inte riktigt vars jag ska rida men någonting blir det iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0