angelina-bommar

Igår red jag ut på det nya bettet och jag tyckte hon fungerade superbra på det :D! Ska bli spännande och se hur de går i framtiden med bettet :).
Idag så har jag travat över bommar på min ridbana med Vanillin. Åh gud vad kul hon tyckte det var :D! Första gågen jag red mot dom så började hon galopperna och hoppade över dom typ xD! Men sen kunde hon trava när hon hade busat av sig. Så det gick bra. Sen travade jag också på böjt spår och gud vad stel ponny jag har :O!
Men men inte så konstigt de.. Ska börja jobba mer med bommar och studs senare i veckan :D!
Ikväll är det hoppspecialen och då ska jag ha en ridskole ponny. Eftersom att Bella är på prov nu 2 veckor :). Sen så ska jag försöka vara med med Vanillin om ett tag. För jag måste ju lixom inte hoppa när dom andra gör de. Jag kan ju vara med på uppvärmningen och när vi hoppar fram dom på låga höjder.

Kommentarer
Postat av: Carro

Har ni gjort eran design själv? Isåfall undrar jag ifall ni skulle vilja hjälpa mig fixa min och Emmas med ett bildspel i headern? :) Jag fixade det förut men det såg bara konstigt ut på dom andra sidorna, och det var många som inte kunde läsa inläggen så det blev bara massa problem. =/

2011-11-23 @ 12:05:22
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0