angelina-duktig

Gud vad jag känner mig duktig nu. Imorse steg jag upp halv 7 och gick ut i stallet och tog på Bella täcket och Hammii grimman sen tog jag ut dom i hagen och dom fick hö. Vanillin fick äta hö medans jag gjorde iordning henne. Sen for jag ut en sväng. Skrittade typ 20 min sen travade jag lite sen for jag hem så det blev totalt 50 min ridtur. Vanillin var superlugn hela passet.
Imorgon så får jag börja gå på böjt spår med Vanillin. Kommer tyvär inte hinna rida henne förän på måndag eftersom att jag far på fredag efter praktiken.. Så lilla Vannis får vila till måndag :( Bella ska iaf ridas av Hannah i morgon och på lördag. Sen ska Sara få rida Bella på söndag :D! Kommer bli kanon medans jag är borta.
Idag efter praktiken ska jag fara till stan och handla in grejor till mitt rum som vi har tapetserat om. Det är därför jag red nu på morgonen. Bella får en vilodag i dag!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh vilket fint träns, är de det från Hööks? Jag är egentligen mest ute efter tyglarna med knäppe :)

2011-11-10 @ 13:58:44
URL: http://frokenfraken.blogg.se/
Postat av: - Klara

Jättefin blogg! :)

Jag har också en hästblogg, så jag tycker det är jättekul att kolla på andra hästbloggar och se hur dem skriver o vad för bilder som läggs upp o så :)

2011-11-10 @ 18:36:31
URL: http://klararisberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0