angelina-godmorgon allihopa!

Nu så är allt klart inför strömsholm! Så skönt!
Nu på morgon så steg jag upp halv 7. Släppte ut hästarna och började packa. Efter jag packat så gick jag och duchade sen så åt jag frulle ;)! Så nu är jag redo för alla dåliga väder!
Idag ska ju som sagt Hannah rida Bella. Tror hon ska ut på en lte galopp runda om underlaget inte är allt för hårt.. Men hon vet vad hin gör med Bella. Hon är sjukt duktig!
Det ända jobbbiga medans jag ör bort är att jag kommer sakna mina underbara ponnyer grymt mke...♥
Underbaringar :'D
Nu ska jag ladda in lite musik i mobilen.. så ni får ha det så himla bra alla!
Vet inte om det finns något internet därborta som vi får använda men annars kommer tyvär bloggen inte bli uppdaterad förän på måndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0