angelina-hoppspecialen

Idag hoppade Bella superfint! Och vi gjorde en super rolig övning som var perfeckt för Bella. Så jag är riktigt nöjd över henne idag. Superkul! Sen va praoen lite sådär idag. jag var ganska trött. Vannis vilade idag eftersom att jag inte hann rida henne.. Kom hem vid 5 så då vare bara att äta sen gå ut i stallet och göra iordning för hoppspecialen. Så imorgon ska jag rida henne på morgon hade jag tänkt. jag ska ta 10 över 9 bussen. Så blir att gå ut 7 och rida henne.
men nu ska jag ducha sen sova godnatt! :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Oh men du! Grymt snygg outfit. Gillar att du har orange tröja och brun väst till Scapat. :)

2011-11-17 @ 18:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0