angelina-lilla vannis

Hur ska Vannis kara sig utan Bella nudå:(! Nä det kommer gå bra hon har ju lill shettisen Hamilton! Nu har jag ju typ haft Hamilton i 6år :D! Lilla gubben!
Bella ska ju som sagt vara på prov i 2 veckor sen eventuellt köp. Det får vi allt se om hur det blir. Nu ska jag snart fara ut en sväng på Vanillin. Och nu började just snöa ute :D! Fett nice allstå :D!
Måste bara berätta om gårdagen om Vanillin.. Igår så tog jag hmenne till ridhuset för att lite lite dressyr typ. Å jag kan säga att det blev verkligen inte som jag hade tänkt mig. Hon hoppade å studdsade å stack iväg hela tiden i galopp å hon var så sjukt jävla taggad. Hon är värre då man är ute å rider men då brukar jag ha pelham på henne. Men tog inte de till ridhuset för hon brukar vara lugn och fin i ridhuset. Men hon var alldeles galen så jag fick lov att hoppa av och leda henne. Hon for med mig hela tiden i galopp och hon gick inte att bromsa.. Jag fick ta tag i henne ordentligt flera gånger innan hon saktade av..
Men alla har dåliga dagar.. det är bara så.
Nu kommer lite bilder från igår på den galna ponnyn Vannis;)
Taggad å spänd ponny :/

Kommentarer
Postat av: Jennifer

varför ska du sälja bella? :/

2011-11-20 @ 18:21:22
Postat av: Kajza

Klart han duger, lille Hamilton. <3 ;-P



Fin hon såg ut, Vannis. Ser mkt större ut på bilderna än hon gjorde i verkligheten måste jag säga.

2011-11-20 @ 18:53:04
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/
Postat av: Mattis

Hon ser inte lätt ut men jag tycker att du gör ett bra jobb med henne även om hon är spänd och väldigt pigg :)

2011-11-20 @ 21:25:25
URL: http://ryttareochkusk.blogg.se/
Postat av: Emma

Sjuukt fin häst! :D

2011-11-22 @ 11:06:26
URL: http://emmafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0