angelina-mobilinlägg

Idag på hoppspecialen var Bella fantastiskt duktig. Hoppade strömsholmfållan å hon hoppade verkligen kanon bra idag:-D i slutet hoppade vi en bana på 80-90 å den satt som ett smäck! Duktiga underbaring till ponny! Vanillin fick tyvär vila... Hann inte rida henne idag:-( föresten så har jag glömt berätta att jag har börjat galopperade på vanillin nu:-D gjorde mitt fösta försök i torsdags före strömsholm. Så nu ska jag galoppera över lite bommar i helgen kanske:-D jag får ju även gå på böjt spår nu.. Eller ha fått de sen i fredags men jag tar de bara lugnt men det böjda spåret. Så imorgon blire mer galopp för vannis:-D !! Ligger just nu i sängen och ska sova.. Godnatt:-D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0