angelina-morgon tur

Idag så har jag redan hunnit rida Vanillin. Vi for stora brönet runt sen hem. Det tog ungefär 45 min. Galopperade uppför stora brönet och hon va inte så över pigg. Bara lite små taggad och gjorde lite små bock ibland ;) buspoa! Sen så travade jag en bir på gammelvägen sen så skrittade jag resten av vägen hem. 
Näe jag vi kom hem så la jag ut hö i Vannis hage och släppte ut henne till Hammi å Bella som stog och väntade snällt på Vannis :D Sen så mockade jag stallet och nu är jag klar för jobbet ;)! Bussen går 09:15 så ska nu gå ut till bussen.
Ikväll när jag kommer hem ska jag först ut och rida på Bella sen ska jag hjälpa Jennifer att raka hennes ponny sam igen. Hans håt har växt ut igen (A)!
gammal bild från i våras ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0