angelina-nurå!

Nu ska jag snart sova är supertrött... Men först lite uppdatering :D!
Idag jag jag och min kompis Melina ut och gick med Vanillin i 1 timme. Det gick bra förutom att Vannis helt plötsligt blev rädd för en hund ;O! HAHAH asså min ponny är cp♥ Hon vet det själv med för hon älskar att jävlas med mig! Men jag älskar hon endå. Sen gick vi bara förbi den å hon lugnade ner sig fort. Belv att vi gick sjövägen. Vi tog också med kameran och fotade lite. Bilder kan ni få imorgon om ni vill.
Bella fick sin vilodag!
Sen håller jag ju på att göra om i mitt rum. Så jag och Melina har slipat klart alla väggarna i mitt rum så nu äre bara att tapetsera! Ska påbörjas imorgon troligtvis! Så grymt kul att få nya tapeter å ny inredning, vilken lyx :D!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Jätte fin blogg! Jag tycker din väst är skit snygg! :) var har du köpt den? Tacksam för svar.

2011-11-04 @ 00:37:48
URL: http://appelvikensridskola.blogg.se/
Postat av: felicia

vad är dina hästar för ras/raser?=)

2011-11-05 @ 14:21:30
Postat av: Amanda

hon är super snygg!

2011-11-05 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0